• Wprowadzenie Czasowej Organizacji Ruchu wg Projektu OMT.1/24/24 (prace w ciągu DK7)

    Informujemy, że w dniach 25.11.2024 r. – 10.12.2024 r. wprowadzona zostanie czasowa organizacja ruchu – prace na poboczu w ciągu DK7 – zgodnie z projektem nr OMT.1/24/24, rys. 2 łącznie z czasowym zastosowaniem organizacji ruchu zgodnie z rys. 3 (ręczne kierowanie ruchem). Tymczasowa organizacja ruchu zostanie wprowadzona na potrzeby wykonania robót brukarskich pod obiektem oraz…

  • Komunikat dot. Tymczasowej Organizacji Ruchu na DW218 (ul. Oliwska, Chwaszczyno)

    W nawiązaniu do licznych zapytań odnośnie naprawy zapadniętej jezdni DW218 (ul. Oliwska, Chwaszczyno), niniejszym informujemy, iż Tymczasowa Organizacja Ruchu wg Projektu OMT.1/28/24 została wprowadzona w wyniku napotkania przez Wykonawcę na nielegalne punktowe wysypisko odpadów poniżej głębokości prowadzenia robót budowlanych. Podkreślamy, że Wykonawca działając z należytą starannością na etapie realizacji wskazanego elementu nie mógł powziąć wiedzy…

  • Rada Budowy nr 42

    W dniu 12 listopada 2024 roku w Biurze Budowy miejsce miała Rada Budowy nr 42 dotycząca Kontraktu pn.: “Budowa Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej. Zadanie 1: węzeł Chwaszczyno (bez węzła) – węzeł Żukowo (bez węzła)”. W spotkaniu udział wzięli Przedstawiciele Zamawiającego (Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad), Wykonawcy (Budimex S.A.) oraz Nadzoru Inwestorskiego (Transprojekt Gdański Sp. z…

  • Wprowadzenie Czasowej Organizacji Ruchu wg Projektu OMT.1/28/24 (DW218, ul. Oliwska w Chwaszczynie)

    Informujemy, że w dniach 7.11.2024 – 8.11.2024 r. wprowadzona zostanie czasowa organizacja ruchu na DW218 (ul. Oliwska, Chwaszczyno) zgodnie z poniższym schematem zabezpieczenia robót szybko postępujących.

  • Wprowadzenie Czasowej Organizacji Ruchu wg Projektu OMT.1/28/24 (DW218, ul. Oliwska w Chwaszczynie)

    Informujemy, że w dniu 12.11.2024 r. planowane jest wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na DW218 (ul. Oliwska, Chwaszczyno) zgodnie z projektem nr OMT/1/28/24. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała na czas naprawy nawierzchni zgodnie z rysunkiem 4a.1, przy jednoczesnym utrzymaniu uprzednio wprowadzonej organizacji ruchu (OMT.1/28/24, rys. 1a).  Projekt OMT.1/28/24 został zaopiniowany oraz zatwierdzony przez odpowiednie Instytucje.